Varm choklad efter behag!

Det har bara varit snö här i Skåne-land ett litet tag nu men jag tycker den kan dra dit pepparn växer. Det ska vara snö i december och sen ska det gå mot vår. Det kan i alla fall få vara lite sol nu för detta vädret är sjukt deppigt. Som tur finns det saker i mörkret som gör det lite lättare.
 
Varm choklad! <3
 
 
 
 
 
 
Det är inget speciellt med mitt recept. Inga mystiska kryddor eller avancerat kokeri utan bara ett recept som ger en himmelsk smak enligt mig! ;)
 
Varm choklad ala Petra efter behag!
 
Koka upp mjölk hur mycket du nu vill ha och ha gärna i en skvätt grädde. Fett gör allting godare! ;)
Sen väljer jag ljust moscovado socker för det ger en mycket godare sötma! Smaka av hur sött du vill ha det! I med kakao efter behag och sen några nyper kanel!! Så himla gott!!
 
Toppa med grädde och riven choklad!
 
Sen får du gå till gymmet och träna i ett år efter den här kaloribomben! Men det är det värt! ;)




NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR