Trail and error!!!

Jag har haft denna tanken i mitt huvud väldigt länge. Att starta en ny blogg där det bara är bak och foto.
Jag skulle bli nya Martha Stewart, Laila eller till och med en super fit tjej som bakade och åt vad hon ville. Lite som Roy Fares.
Hur som helst.. Jag skulle få en så himla bra blogg och vara svin bra på att baka och visa upp allt fantastiskt jag skapat!
 
Kickar igång bloggen och sätter igång och bakar. Peppad till tusen!
Går hyffsat om man bortser från att Hugo (min 1 1/2 åriga son) ville äta upp allt när jag skulle fotografera det.
In i ugnen och vänta. Så sker det här.
 
Smöret lämnar kakorna....
 
Dom smälter ut...
 
Dom smälter ut lite till...
 
Och ännu mer...
 
Jag svär långa ramsor...
 
Platta som pannkakor!!!
 
Jag gråter (nästan) !!
 
Behöver jag säga att jag skämdes över resultatet?! Jag hade såna skyhöga tankar och mål och så kunde jag inte ens göra Cockies!!!
Det liknade havreflarn med kaninlort på. Dom smakade ju helt OK men man äter faktiskt med ögat också! ;)
 
Det finns inga bildbevis på kakorna!!
Jag har istället bakat nya kakor efter ett eget recept och dom kommer förhoppningsvis upp imorgon!!
Dom var både goda att titta på och äta! ;)

Inget ska stoppa mig från att ha en fabulös bakblogg! :)
 




NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR